Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

środa, 25 stycznia 2012

CUKIERECZKI

    Witam Was serdecznie.
    Najpierw parę słów w kwestii formalnej. Bardzo proszę Martę,  o kontakt. Nie wiem czy wpis pod postem był spowodowany rzeczywistą chęcią udziału w zabawie, czy jedynie żartem; mam nadzieję, że nie. Jeśli Marta się nie zgłosi, wybiorę  jeszcze raz, pod koniec tygodnia. Może tym razem bardziej szczęśliwie :)



    Chciałam również podziękować Uli  z Anielskiego Zakątka za przesłany mi woreczek na mąkę. Bardzo dziękuję, bardzo mi się podoba:) Wykorzystam go na mąkę razową. Ula, dzięki :))) Ile razy będę coś piekła, pomyślę o Tobie:)









     A na koniec zaproszenie Agi z bloga Ścieżką ku pełni na Candy. Aga przygotowała takie fajne rzeczy: malutki konik, stareńki zeszycik nutowy i całkiem nowiutka torba z płótna zdobiona grafikami. 




Watro tam zaglądnąć. Ja już się zapisałam i stoję w kolejce, zachęcona pierwszą wygraną :))))
Pozdrawiam
Ewa




9 komentarzy:

  1. Ewunia,śliczny woreczek dostałaś!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny woreczek..mam nadzieję ,ze w końcu dojdę do łady z sobą i też będę jego posiadaczką...a mi w 1.candy też się taki przygody zdarzyły..także nie przejmuj się ...musiałam 3 razy losować...hihihi:)-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietny woreczek dostalas....

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda ze Marta nie jestem w takiej sytuacji.(hi hi)Super prezencik.Białe pozdrówka -aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś świetny prezent ten woreczek, rewelacyjny pomysł z ta grafiką mąki wrocławskiej...ciekawe candy-już zaglądam, całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. oryginalny woreczek otrzymałaś.
    świetny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  7. Woreczek też od Uli mam i podziwiam:))
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motylku dzięki ci za taka wdzięczna reklamę a woreczek jest śliczny!!!:)A jak chętna po candy się nie zgłosi to zapewne inni chętni się znajdą!Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woreczek na mąkę bardzo mi się podoba. Cała reszta zresztą też:) Zapraszam Cię Ewuniu na moje Candy.

    OdpowiedzUsuń