Rodzimy się z krzykiem. Z buntem dorastamy. W szalonym pędzie życia gubimy ponad miarę cenne perełki czasu, ścigając marzenia niedościgłe, chwytając chwile nieuchwytne...
— Halina Ewa Olszewska

niedziela, 11 marca 2012

Ostatnio wyhaftowane i Candy ......:)

    Widziałam wiele takich hafcików na wielu blogach, ale ten, który zobaczyłam u Jenouvelle spowodował, że sama chciałam wyhaftować sobie koronę. Wzór korony dostałam od Jenouvelle właśnie. Bardzo Ci dziękuję!!! Natomiast gałązki laurowe to wzór z Penelopis` cross stitch freebies, ale nieco odchudzony.  Ramka kupiona za grosik na szperkach. Była w kolorze musztardy :) sarepskiej.




    A na koniec przechwałki. Ostatnio dostałam maleńką paczuszkę. Przybyła z Białegostoku, od Jolinki. Okazało się, ze Jola wybrała dla mnie tę piękną bransoletkę. W realu wygląda jeszcze piękniej niż na moich nieco nieudolnych zdjęciach:) Jolu, noszę tę bransoletkę codziennie i nie ma widoków, by mi się szybko znudziła:))))





    Pozdrowienia przesyłam i życzę miłego tygodnia:) Nie wiem jak Wam, ale mnie ten czas mknie jak mały samochodzik:) i nie chce zwolnić!
Ewa

21 komentarzy:

  1. Sliczny hafcik i cudna rameczka, a jesli chodzi o branzoletke to nie dziwi mnie ze ja ciagle nosisz, bo przepiekna. Po tej stronie oceanu czas tez leci niesamowicei szybko, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haft bardzo gustowny i elegancki.Ramka śliczna. Pozdrawiam i miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Qrczaki,ale piekna ta ramka:))))...a bransoletka..mmmmm-gratulują

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten haft bardzo mi sie podoba, do tego przepiekna rameczka dopełnia całości, bardzo gustownie , bransoletka piekna.

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej ,jak pięknie ! ramka i haft cudnie razem pasują.

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft uroczy, pięknie się prezentuje w tej ramce. A prezent dostałaś fantastyczny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny haft!ja też zabieram się teraz za krzyżyki:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ewuś, cudny ten hafcik!!I rameczka....W kolorze musztardy..oj masakra była...
    Bransoletka bardzo ciekawa!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje hafty mnie osłabiają Ewuniu... :) Piękny prezent. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna rameczka, bo pięknie ją uświetniłaś:) Hafcik fantastyczny, a wygrana, wiadomo, godna pozazdroszczenia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ewuś, piękna ta Twoja korona i oprawa królewska. Marzę o wyhaftowaniu podobnej. Wzorków mam sporo, ale cóż z tego, gdy nie potrafię ani wyszperać, ani przeistoczyć ramki w takie cudo :(
    Chyba pozostanie mi więc podziwiać obrazek u Ciebie...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny hafcik i rameczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny haft...w pięknej ramce!A bransoletka bardzo stylowa...gratulacje takiej wygranej!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki Wam wielkie, dzięki, że tu zaglądacie:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny haft w ślicznej, niemusztardowej ramce ;)
    bransoletki gratuluję :)
    pozdrawiam ciepło
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i niesamowita bransoleta :)
    Podziwiam i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. ewciu, gratuluję wygranej i nie ukrywam , że zazdraszczam. Piękna branzoleta.
    A hawcik, rewelka, takie małe cudo. Ramka po noca mi się śni. Oj jak Ci dobrze z tym Kazimierzem. A może jakieś owalne się gdzieś wyszperają???hihi
    Buziole i do roboty, do roboty

    OdpowiedzUsuń
  18. Ewka,przepiękny haft, aj uwielbiam wzorki od Penelopis, a wisz że właśnie haftuje koronę? ;-)))urocza bransoleta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zupełnie nie pojmuję , jak można takie cuda wyszywać? Piękną ozdobę na rękę dostałaś, a rączka zdolna, więc wszelkich ozdób warta:)) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana, ale hafcik wyczarowałaś piękny, jest idealny razem z tą rameczką ! no i widzę, żeś też wspaniale obdarowana !
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  21. Motylku ślicznie sobie wyhaftowałaś, podziwiam z całego serduszka bo ja mam dwie lewe ręce do tego:) Rameczka jest przepięknej urody. Jak kiedyś więcej takich rameczek wpadnie Ci w łapki to pomyśl o mnie, chętnie odkupie :D

    OdpowiedzUsuń